نتایج جستجو برای عبارت :

The marvelous Mrs. Maisel

یکی از دوستام چند ماه قبل بهم گفت: دارم یه سریال تماشا می‌کنم، نقش اولش خیلی شبیه توئه.
حالا منم شروع کردم دارم The marvelous Mrs. Maisel رو تماشا می‌کنم و کلی خوشم اومده از سریال. نه فقط چون خیلی سیر خوب و جذابی داره، چون یکی هست که من رو شبیه این دختره می‌بینه. :))
پ.ن: در واقع جز رنگ پوست اصلا شباهتی نداریم.
نمی دانم شما هم تجربه کرده اید یا نه ... لحظاتی که ابدا نمی دانید چه کار کنید ! خب هر کس مشغولیت خاصی دارد ؛ ولی لحظاتی هست که می خواهیم فقط و فقط یک کار تازه بکنیم که به ما حس و حال خوبی دهد و ما به صفحه ی خالی جواب های احتمالی زل می زنیم و منتظریم وقت این امتحان زندگی تمام شود ... 
تصمیم گرفتم در یکی از چنین لحظاتی ، یک سریال خوب را تجربه کنم . و چون شب گذشته گلدن گلوب بهترین بازیگر زن سریال کمدی را برده و در لیست فیلم و سریال هایی بود که دوست داشتم د
سلام من امروز می خواهم چیز هایی درباره نسخه های گیم میکر استودیو و تاریخچه اون بگم.

GameMaker 8 Pro
این نسخه یکی از بهترین و معروف ترین و شناخته شده ترین نسخه های گیم میکر هست. باید بگم که این نسخه، نسخه ی یکی مونده به آخریه. یعنی بعد از اون فقط یه نسخه دیگه ازش منتشر شد (بعد مرد). نـ ـ ـ ـ ـ ـه نمرد بلکه نسخه استودیو منتشر شد.

GameMaker Studio 1.4

این نسخه نسبت به گیم میکر 8 خیلی پرحجم تر و گرون تره. (ولی نمی دونم چرا؟!!!). فقط میدونم که Box 2D و یه چند تا اکشن جدید به
16 days iran tour with uppersia company and seyed ali mohammad hosseini

Our trip with seyed ali mohammad hosseini was fantastic. He was the perfect guide: helpful, polite, well informed and responded to our every need.We had a wonderful introduction to this marvelous country.Ali and our perfect driver Milad took us to the ancient site of Persepolis and the other sites of Shiraz and Kerman, the Persian gardens, the Kalout desert, a caravansarai, fantastic mosques and palaces in Eshfahan Kashan and Tehran.Ali guided us to restaurants that served vegetarian food, and shopping for special items.We will definitely use Uppersia and Ali for our next trip to Iran.
16 days iran tour with uppersia company and seyed ali mohammad hosseini

Our trip with seyed ali mohammad hosseini was fantastic. He was the perfect guide: helpful, polite, well informed and responded to our every need.We had a wonderful introduction to this marvelous country.Ali and our perfect driver Milad took us to the ancient site of Persepolis and the other sites of Shiraz and Kerman, the Persian gardens, the Kalout desert, a caravansarai, fantastic mosques and palaces in Eshfahan Kashan and Tehran.Ali guided us to restaurants that served vegetarian food, and shopping for special items.We will definitely use Uppersia and Ali for our next trip to Iran.
من آدم بعد از هزار سال برگشتنم. اینو حتی به شکاف بین سنگ‌های مرمر حباط خونه‌ی دوره‌ی کودکی هم گفتم. این که یهو برم و بعد از هزارسال برگردم و دستی بکشم. گوشی جدید خریدم و پسورد این‌جا در گوشی قبلی با ریست فکتوری به فراموشی سپرده شد. کله‌ی صبحی بعد از ده بار تلاش نافرجام، پسورد رو درست حدس زدم.
خب اتفاق مهم اخیر این که من ۲۴ ساله شدم! به طور دقیق الان ۲۴ سال و یک هفته دارم. کار این روز‌هام اینه که رد ۲۴ساله‌های شناس و ناشناس رو می‌زنم و جایگاه‌
اولین مطلبی که دوست دارم در اینجا داشته باشم مصاحبه ای با سوزان بلک مور درباره علم و دین است که در وب سایت او منتشر شده.

My chapter in:
Science and Religion: Five Questions.
Ed. Gregg, Caruso, Automatic Press, 2014
Like science, the Buddha’s ideas challenge everything we like to believe.
Susan Blackmore
What initially drew you to theorizing about science and religion?[*]
That is lost in the mists of time. What I do remember as a young
child is being fascinated by big questions and those questions were both
scientific and religious. Who am I? Where am I? What am I? Why am I
here? What’s the meaning of it all?
I have one particular memory, a sort of flashbul

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها